вівторок, 12 червня 2012 р.

Модуль 3-4


Модуль 3 допоміг меня з'ясувати яку роль в проектній діяльності відіграють ключові та тематичні питання, важливість постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей, які включають цілі щодо розвинення навичків 21 століття. 

Великий інтерес в мене викликали вправи з формулювання ключових питань, основне завдання яких - зацікавити учнів у участі  в даному проекті, з'явилося багато ідей щодо ключового питання проекту, тому що чим більший інтерес тих, хто навчається, тим більш плідною буде їх робота у даному напрямку. Можливо його переформулюю.

Невеликі проблеми виникли при визначення цілей проектної діяльності. Цілі знаходяться на стадії  доопрацювання.

Модуль 4 допоміг мені розкрити цілі оцінювання, мету, підготувати інструменти для вхідного оцінювання, які дозволяють виявити навчальні потреби учнів та скорегувати план проекту з урахуванням разультатів даного оцінювання, розробити презентацію вчителя.
Розробка інструментів оцінювання допомогла мені уточнити ключове та тематичні питання з урахуванням найбільш цікавих аспектів теми проекту. З урахуванням інструментів оцінювання та презентації вчителя поступово формується план проекту та оцінювання учнів в проекті, а звидси і витікає постійна корекція навчальних цілей.

Мета на наступні модулі: скорегувати навчальні цілі, уточнити ключові питання проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар