вівторок, 12 червня 2012 р.

Модуль 6


Цей модуль допоміг мені визначити різницю між спілкуванням та співпрацею в мережі Інтернет. Своїм учням я б радила створити блог для роботи кожної групи, в якому можна було б не тільки розміщувати та обговорювати проміжні результати діяльності, але й надавати посилання на різні сервіси для спілкування. Тобто використовувати блог як єдине робоче пространство групи.

Серед засобів спілкування можна використовувати різні сервіси для веб-конференцій, які не вимагають встановлення додаткового програмного забезпечення на локальній комп'ютер.

Найцікавішим для мене був розділ створення опитування. Це зовсім нова для мене робота, але має велике практичне значення та цінність у навчальному процесі. Я буду використовувати форми google і в проекті, й поза проектною діяльністю.

Невеликі труднощі в мене виникли в написанні коментарів до дописів моїх колег. Коментарі, як і дописи, повинні бути цікавими, інакше немає сенсу коментувати. Я вважаю, що у учнів також можуть виникнути проблеми щодо кормулювання змістовних коментарів. Потрібно буде ввести кілька вправ щодо роботи у блогосфері.

Немає коментарів:

Дописати коментар